Порядок запису на прийом

Для запису на прийом або виклику лікаря додому необхідно попередньо зареєструватися на сайті.

Порядок реєстрації такий:

  • заповнити обов’язкові поля (відмічені зірочкою): email, пароль, підтвердження паролю,  ПІБ (Заповнювати українською мовою, згідно зі свідоцтвом про народження або паспорта дитини), адреса проживання, дата народження, стать, телефон та натиснути кнопку “Зареєструватися”;
  • підтвердити свій email, перейшовши по посиланню, що надійшло на пошту (підтвердити протягом 2 годин, інакше запис видалиться з бази і треба буде заново реєструватися);
  • підтвердити свої паспортні дані (або дані родича). Для підтвердження паспортних даних пацієнта він повинен звернутися в реєстратуру медичного закладу, з документом, що посвідчує особу (СВІДОТСТВО ПРО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ + ПАСПОРТ ОДНОГО З БАТЬКІВ).

Щоб записатися на прийом або викликати лікаря із особистого кабінету необхідно  Увійти до кабінету MCPLUS за допомогою email та паролю, обрати лікаря та час прийому.

Після запису до лікаря через веб-сайт пацієнт може пройти безпосередньо до кабінету в обраний час, куди заздалегідь, співробітниками поліклінік, доставляється медична карта.

Увага!     Пацієнт з непідтвердженими персональними даними записатися на прийом або викликати лікаря через веб-сайт не може. Зміна своїх персональних даних в особистому кабінеті потребує повторного підтвердження в реєстратурі.

Увага!     Email, що закінчується на «.ru» та належить російським сайтам, що заборонені згідно з наказом №133/2017 від 15.05.2017 року використовувати для реєстрації заборонено.

Записатися на прийом (викликати лікаря додому) до лікарів міських поліклінік можна:
  • через реєстратуру поліклініки по телефону або безпосередньо при відвідуванні поліклініки протягом усього робочого часу поліклініки;
  • через веб-сайт цілодобово (зареєструватись/увійти);
  • УВАГА !!! Якщо Ваш лікуючий лікар не працує (захворів, курси, тощо), необхідно телефонувати в реєстратуру і Вас можуть записати до будь якого іншого лікаря! В своему запису Ви цього зробити не зможете!
  • Також, якщо Вам необхідно викликати лікаря додому, а дитина знаходиться не вдома (не по той адресі, що указана в карті, наприклад, у бабусі), Вам також необхідно телефонувати! 725-03-99, 725-03-85 Будьте уважні!
Умови надання допомоги за екстреними показаннями:
  • Прийом пацієнта за екстреними показаннями здійснюється при гострих і раптових погіршення в стані здоров’я: висока температура тіла (38 градусів і вище), гострі раптові болі будь-якої локалізації, порушення серцевого ритму, кровотечі, що вимагають екстреної допомоги та консультації лікаря.
  • Прийом за екстреними показаннями проводиться без попереднього запису, поза загальної черги кожного, хто звернувся і незалежно від прикріплення пацієнта до поліклініки.
  • Відсутність амбулаторної медичної карти і особистих документів не є причиною відмови в екстреному прийомі.
  • Екстрена і невідкладна допомога в святкові і вихідні дні здійснюється службою швидкої медичної допомоги, травматологічними пунктами і прийомними відділеннями стаціонарів.
Порядок обслуговування пацієнтів:

Пріоритет прийому пацієнтів лікарем визначається часом запису на прийом.

Пацієнт обслуговується в реєстратурі в порядку запису на прийом, за винятком:

  • ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) інвалідів війни;
  • учасників Великої Вітчизняної війни та ветеранів бойових дій;
  • учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській атомній електростанції, громадян, які отримали або перенесли променеву хворобу, інші захворювання, та інвалідів внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • вагітних жінок;
  • хворих з високою температурою;
  • гострими болями будь-якої локалізації.

Час, відведений на прийом хворого в амбулаторно-поліклінічному закладі, визначено діючими розрахунковими нормативами. Час очікування прийому – орієнтовно 10-15 хвилин від призначеного пацієнтові, за винятком випадків, коли лікар бере участь в наданні екстреної допомоги іншому хворому або громадянину пільгової категорії. Пацієнти, які очікують прийому, повинні бути проінформовані персоналом поліклініки про подовження часу очікування.

У разі звернення без попереднього запису на прийом (не по екстреним показниками), пацієнт направляється до лікаря в порядку живої черги після завершення прийому громадян за попереднім записом. Реєстратор поліклініки повинен вказати орієнтовний час прийому.

Здійснення попереднього запису через реєстратуру поліклініки (безпосередньо при відвідуванні, або по телефону реєстратури):
  • При попереднім записом на прийом – медичні реєстратори поліклінік здійснюють запис пацієнтів, які звернулися до всіх фахівцям. При запису на прийом реєстратор може видати талон до лікаря;
  • При виклику дільничного лікаря додому медичний реєстратор поліклініки фіксує виклик і передає його лікаря;
  • При попереднім записом пацієнт може пройти безпосередньо в кабінет лікаря, куди заздалегідь, співробітниками поліклінік, доставляється медична карта і талон (тільки в тому випадку, якщо амбулаторна карта з підтвердженими паспортними даними).
Як стати на облік в поліклініку:
  • Якщо Ви проживаєте на території обслуговування амбулаторно-поліклінічного закладу, Вам необхідно звернутися в реєстратуру поліклініки з паспортом. У реєстратурі Вам оформлять амбулаторну карту.
  • Пацієнт, який не має амбулаторної картки в медичній установі з підтвердженими паспортними даними, повинен звернутися в реєстратуру медичного закладу зі своїм паспортом.
Що робити, якщо закінчилася тимчасова реєстрація, а міської прописки немає:
  • Територіальна поліклініка безперешкодно прикріплює громадянина за його заявою, якщо він фактично проживає на території обслуговування, закріпленій за поліклінікою, в тому числі при відсутності реєстрації за місцем проживання. Вам необхідно звернутися в реєстратуру поліклініки з паспортом. У реєстратурі Вам оформлять амбулаторну карту.
  • Амбулаторні карти пацієнтів, прикріплених до поліклініки, зберігаються в реєстратурі поліклініки. При зверненні пацієнта в поліклініку працівники реєстратури забезпечують доставку амбулаторної картки до фахівця і несуть відповідальність за збереження амбулаторних карт пацієнтів.